Social Icons

Pages

Sunday 29 March 2015

D.I.Y Bekas Biskut Raya

Tinggal beberapa bulan je lagi,
umat islam sume nak sambut bulan dan ramadhan
dan seterusnya
hari raya...!!!!
Tetiba tingat bekas biskut raya ni
yang aku buat tahun 2013, masih tersimpan rapi.


Tahun tu, aku buat 3 set,
seperti biasa 1 utk my mom dan 1 set lagi utk ibu mentuaku.
Sekarang tangan ni rasa gatal jer 
nak bercraft dan D.I.Y lagi benda2 yang cantik cute miut.
Insyallah kalau diberi kelapangan hokey.


1 Set tu aku buat 6 bijik, sekali pergi kat Nilai 3,
cari bakul putih (ofcos, peminat putih) hakhakhak
dan masukkan 6 balang tu mmg ngam2 plak....
gelak bsr uols


Aku sebenarnye sibuk juge, 
kan kalo kata xde masa melampau la plak kan, hahahak
hokey2 nanti kalo aku buat lagi tahun ni, aku hapdet dan tepek sini ok sygsss.. 
(Gelak besar...)

1 comment:

  1. daripada bekas kosong, botak je, boleh berubah kepada bekas yang cantik dan menarik. ^_^

    TIPS MENGHILANGKAN ALAHAN SEMASA HAMIL

    ReplyDelete

 
Blogger Templates